FAQ
Har du brug for hjælp?
Ordrer
Du er velkommen til at kontakte kundeservice og forespørge om din ordre kan annulleres. Hvis din ordre endnu ikke er pakket kan vi stadig nå at annullere den. Hvis din ordre er pakket er det desværre ikke muligt at annullere den, men du har 30 dages returret efter du har modtaget din pakke.
Når du har placeret din ordre modtager du en email med en ordrebekræftelse. I emailen er der et link hvor du altid kan følge din ordrestatus. Du modtager også en email med besked når din ordre er pakket og klar til afsendelse fra vores lager. Når pakken er overdraget til fragtleverandøren du valgte I checkout, modtager du både en email og en sms med beskeder om status på leveringen af din ordre samt et tracking nummer, så at du altid kan spore din pakke.
Når din ordre er gennemført er det desværre ikke længere muligt at ændre i ordren.
Der kan være flere årsager til du ikke har modtaget din ordrebekræftelse.
1/ Der er en stavefejl i den e-mail adresse du tastede ind i checkout.
2/ Din ordrebekræftelse er havnet i dit SPAM filter
Kontakt kundeservice på shop@bundgaard.dk. Så gensender vi din ordrebekræftelse.
Når du handler hos os kan du vælge mellem følgende betalingsmuligheder:
Betalingskort (Visa / MasterCard)
Mobile Pay
Apple Pay
Google Pay
ViaBill
Paypal
ShopPay
Vi trækker først pengene når din ordre er bekræftet og pakket.
Når du kommer til checkout i shoppen, skal du indtaste dine kortoplysninger eller vælge en af de andre betalingsløsinger. Dine kortoplysninger videresendes via en sikker og krypteret forbindelse og vi har ikke adgang til dine kortoplysninger. Det er heller ikke muligt at hæve mere end det beløb du har godkendt og vi kan kun hæve beløbet én gang. Beløbet reserveres på dit kort når du lægger ordren, men hæves først samme dag som din bestilling bliver afsendt.
Ja, hvis du vælger at betale gennem ViaBill I checkout kan du dele din betaling op over op til 10 rater. Du betaler den første rate når varen afsendes, og resten senere. Alt sammen uden renter og gebyrer.
Levering
Hvis vi modtager din ordre inden kl 14.00 på en hverdag pakker vi og afsender din ordre samme dag og du vil typisk modtage ordren dagen efter. Lægger du din ordre efter kl 14.00 går der en dag mere før du modtager din pakke.
Du er velkommen til at kontakte kundeservice og forespørge om vi kan ændre i leveringsadressen. Hvis din ordre endnu ikke er pakket kan vi muligvis stadig nå at ændre den. Hvis din ordre er pakket er det desværre ikke muligt at ændre adressen. Hvis din pakke ikke kan leveres bliver den automatisk sendt retur og du får herefter refunderet din betaling.
Du får gratis levering til pakkeshops i Danmark, hvis dit samlede køb overstiger 599 kr.
Levering til Danmark:
GLS pakkeshop. 49 kr.
GLS hjemmelevering 59 kr.
DAO pakkeshop 39 kr.
DAO hjemmelevering 49 kr.
Du får gratis levering til pakkeshops i Danmark, hvis dit samlede køb overstiger 599 kr.
Du kan vælge at få sendt din ordre med GLS eller DAO. Vi tilbyder levering til pakkeshop, hjemmelevering og levering til erhverv.
Du kan frit vælge, om din pakke skal leveres til en pakkeshop, din hjemmeadresse eller til enerhvervsadresse. Husk at udfylde firmanavn under leveringsadresse hvis du vælger levering til erhverv.
Når din ordre er afsendt modtager du en e-mail med et tracking link. Hvis du ikke har modtaget en en e-mail fra os, så tjek venligst dit spamfilter, og tjek på din ordrebekræftelse om du har angivet en korrekt e-mail. Du er også velkommen til at kontakte kundeservice på shop@bundgaard.dk, så hjælper vi dig.
Hvis du har modtaget et forkert produkt skal du kontakte kundeservice. Husk at skrive dit ordrenummer, en grundig beskrivelse af problemet samt et billedeaf det forkerte produkt. Kontakt kundeservice på shop@bundgaard.dk.
Returnering om ombytning
Du har 30 dage til at returnere en vare efter du har modtaget den eller den er leveret til en pakkeshop. For at returnere en vare skal du bruge det returlabel der var vedlagt i din pakke. Husk også at udfylde retursedlen. Mangler du et returlabel kan du kontakte kundeservice på shop@bundgaard.dk. Bemærk at det koster 39 kr at returnere en vare. Beløbet fratrækkes din tilbagebetaling.
Det koster 39 kr at returnere en vare. Beløbet fratrækkes din tilbagebetaling.
Vi kan desværre ikke ombytte en vare efter din ordre er lagt. Hvis du ønsker at ombytte en vare til en anden størrelse, type eller farve, skal du lægge en ny ordre og returnere de varer, som du ønsker at ombytte ved at bruge det vedlagte returlabel. Husk at det koster 39 kr at returnere en ordre/vare.
Det tager typisk 2-5 hverdage at behandle din returpakke. Når vi har registreret og behandlet din returpakke refunderer vi pengene gennem den betalingsmetode du brugte til at betale for ordren. Bemærk at der kan gå op til 5 hverdage fra din retur er behandlet til du modtagerrefunderingen, afhængig af betalingsudbyder. Husk at det koster 39 kr at returnere en vare. Beløbet fratrækkes din tilbagebetaling.
Vi kan desværre ikke tilbyde at tage en vare retur som du har købt hos en forhandler. Du skal i stedet kontakte den butik hvor du har købt varen.
Reklamation
Du har ret til reklamation i 2 år. Afhængigt af den konkrete situation og gyldigheden af reklamationen, vil der enten blive refunderet det fulde beløb eller der vil blive givet en prisnedsættelse. Skade på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug, er ikke dækket af reklamationsretten. Der henvises i øvrigt til købeloven for fremgangsmåde vedrørende reklamationer.
Sådan reklamerer du:
Klik her og følg guiden på vores reklamationsportal.
Du skal have følgende oplysninger klar:
- Ordrenummer
- Et billede af produktet og af selve fejlen
- Beskrivelse af fejlen/manglen og hvordan den er opstået
Vores reklamationsafdeling ser nærmere på din sag og kontakter dig på mail så snart din sag er behandlet. Vi bestræber os på at se starte reklamationssager inden for 1-3 hverdage. Vi dækker altid returomkostningerne, hvis reklamationen er berettiget.
Vi kan desværre ikke modtage reklamationer direkte hvis varen ikke er købt hos os. Du skal i stedet kontakte den butik hvor du har købt varen
Størrelse
For at finde den helt rigtige størrelse, når du køber en sko til dit barn, skal du starte med at måle barnets fod. Herefter kan du taste målet ind i vores automatiske størrelsesvælger. Det er vigtigt du taster målet ind på de forskellige produkter du overvejer at købe, idet der kan være forskel på hvilken størrelse der passer til barnets fod. Du kan læse hele vores guide til at vælge størelse her.
Vi har lavet en nem guide til hvordan du måler barnets fod korrekt. Du kan læse hele vores guide til at vælge lige her.
Alle fødder er forskellige, og derfor designer vi sko i tre forskellige bredder; standard, wide og extra wide. På produkt siderne kan du se hvilken bredde, skoen er lavet i.
Produkter
Alle vores gummistøvler er lavet i naturgummi og er helt fri for skadelige kemikalier. Vi tester løbende vores produkter for at sikre at de altid lever op til vores høje standarder og ikke indeholder nogen skadelige kemikalier.
Vores TEX membran er helt fri for fluorstoffers om PTFE og PFC.
Ja, vores Tex-membran er testet vandtæt helt op til 8000 mm.
Datasikkerhed
Personlig information vi modtager når du placerer en ordre behandles på en sikker måde. Den information der bliver lagret, sælges naturligvis ikke videre og videregives under ingen omstændigheder til tredjepart. Informationerne bliver udelukkende brugt til at behandle din ordre og yde den bedste kundeservice.
Dit kortnummer er ikke synligt for os når du handler i shoppen og din betalingsinformation gemmes ikke i vores database. Vi anvender en sikret betalingsgateway der sørger for at du kan handle sikkert hos os.
Vi anvender cookies på websitet, for at forbedre din brugeroplevelse. Cookies bliver også brugt til statistiske formål, da cookies tillader siden at huske dine personlige indstillinger. Du kan let administrere cookies i dine browser indstillinger..
Du kan afmelde dig vores nyhedsbrev gennem linket i footeren på det nyhedsbrev du modtager på din e-mail.