Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Fragt, levering og retur

FRAGT

Bundgaard tilbyder gratis levering til pakkeshops eller erhvervsadresser i Danmark, Sverige og Tyskland, hvis det samlede køb overstiger 599,00 DKK. Ved levering til andre lande pålægges en standard fragtpris.

LEVERING

Du vil modtage din ordre 1-3 hverdage efter bestilling.
I kampagneperioder kan der dog forekomme en længere leveringstid.

RETUR & OMBYTNING

Hos Bundgaard.dk har du 14 dages returret gældende fra den dag, du afhenter eller modtager din pakke. Returvarer skal være i original emballage og i ubrugt stand. Returbeløbet bliver i løbet 5 hverdage tilbageført til den konto, hvorfra varen er købt.

SÅDAN RETURNERER DU:

Du kan nemt og enkelt returnere varer fra Bundgaard.dk ved at benytte det vedlagte returlabel fra GLS:

  • Pak varerne i den originale emballage og pak dem forsvarligt ind (vi anbefaler, at bruge posen/pakken som blev brugt ved levering)
  • Udfyld den vedlagte returseddel og placer den i pakken
  • Fastgør retursedlen fra GLS på pakken og aflever den i en GLS pakkeshop. 

Returnering fra Danmark koster 39 kr. ved anvendelse af den vedlagte returlabel. Fragtbeløbet vil blive fratrukket dit returbeløb.

Ved returnering fra andre lande er du selv ansvarlig for at dække forsendelsesomkostningerne. Pak dine returvarer med den udfyldte returseddel og send pakken til følgende adresse:

C/O System Transport A/S
Sleipnersvej 2,
4600 Køge
Att: Hal 9, port 28-30
Danmark

Vær venligst opmærksom på, at vi ikke modtager pakker uden omdeling. Pakken skal sendes direkte til ovenstående adresse og ikke til pakkeboks eller posthus.

Kontakt endelig vores Kundeserviceafdeling ved spørgsmål på +45 7199 1709 eller shop@bundgaard.dk

OMBYTNING

Direkte ombytning er desværre ikke mulig. I stedet skal du lægge en ny ordre og sende den gamle retur.

REKLAMATION

Har du oplevet fejl eller mangler ved en vare, som du har taget i brug, kan du reklamere over varen. Klik her og følg guiden på vores reklamationsportal.

Du skal have følgende oplysninger klar:

- Mail

- Ordrenummer

- Et billede af produktet og af selve fejlen

- Beskrivelse af fejlen/manglen og hvordan den er opstået


Vores reklamationsafdeling ser nærmere på din sag og kontakter dig på mail. Vi bestræber os på at se starte reklamationssager inden for 1-3 hverdage.