1. INDLEDNING


Bundgaard.dk ejes og drives af Bonvita Footwear Company ApS. Følgende handels-, salgs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på Bundgaard.dk, bundgaard-schuhe.de & Bundgaard-shoes.com.


ADDRESSE

Bonvita Footwear Company ApS
Vermundsgade 38C, 4. sal.
2100 København Ø, Danmark

VAT n°34688567
Tlf.: 71 99 17 09
E-mail: shop@bundgaard.dk


2. ORDREAFGIVELSE & KØB

1. Dit køb på websitet er gældende fra dét øjeblik, hvor du modtager en ordrebekræftelse på e-mail. Denne er også din kvittering for købet.

2. For at handle på websitet skal du være fyldt 18 år eller på anden vis have juridisk ret til at foretage købet.


3. PRISER

1. På websitet skal der tages forbehold for fejl i priser. Websitets angivne priser er inklusive moms, i overensstemmelse med den gældende sats.


4. BETALING

1. På websitet er det muligt at betale med følgende: Dankort, MasterCard, Paypal og MobilePay

2. Ved betaling med betalingskort, vil ordrens beløb reserveres på konto, men først trækkes, når ordren afsendes.

3. Fakturaer sendes via e-mail. Det er ikke muligt at sende dem med posten.


5. LEVERING

1. Du vil modtage din ordre 1-3 hverdage efter bestilling.
I kampagneperioder kan der dog forekomme en længere leveringstid.

2. Dine varer sendes med GLS, som er vores serviceleverandør. Når varen er sendt, vil du modtage en e-mail eller SMS med dit trackingnummer.
GLS leverer typisk indenfor 1-2 hverdage.

3. Bundgaard tilbyder gratis levering til pakkeshops eller erhvervsadresser i Danmark, Sverige og Tyskland, hvis det samlede køb overstiger 599,00 DKK.

4. Ved levering til andre lande pålægges en standard fragtpris jf. nedenstående tabel:

6. PRODUKTBESKRIVELSE

1. Produkter er altid beskrevet så nøjagtig som muligt. Der skal dog tages forbehold for fejl. Hvis et produkt ikke svarer til dets produktbeskrivelse eller billede, så kan det ubrugte produkt returneres.


7. FORTRYDELSESRET & RETURNERING

1. Der er 14 dages fuld returret på varer købt på websitet.

2. Ønsker du at returnere dine varer og ophæve købet, skal det gøres senest 14 dage efter ordren er afhentet eller modtaget. Returvarer skal være i ny og ubrugt tilstand.

3. Varer skal returneres i original emballage, og være i ubrugt og ubeskadiget stand. Hvis emballagen er beskadiget, vil du blive trukket 15 kr./2 euro.

4. Varer der returneres, skal ledsages af en udfyldt returseddel.



8. RETURFRAGT

DANSKE ORDRER

Bonvita tilbyder fri returnering af køb i Danmark. Benyt den vedlagte GLS pakkelabel, og aflever pakken i en GLS pakkeshop.


UDENLANDSKE ORDRER

For ordrer leveret udenfor Danmark, er du som kunde selv ansvarlig for at returnere din pakke til vores lager. Vi accepterer kun returneringsmetoder med omdeling.

Varer skal sendes til:

System Transport A/S
Sleipnersvej 2
DK - 4600 Koege
Att: Hal 9, port 28-30
Denmark

1. Ved returneringen skal varen pakkes forsvarligt ind og anbringes i original emballage. Skade som følge af mangelfuld emballage kan medføre, at dine rettigheder bortfalder og det derfor ikke bliver muligt at returnere din vare.

2. Mens returordren er i transit til vores lager, så bærer du risikoen for varerne. Husk derfor at gemme kvittering for indlevering, samt track and trace nummer.

3. Varer skal returneres i ubrugt stand, hvilket betyder, at du eller dit barn gerne må prøve varerne, men I må ikke gå med dem, eksempelvis udenfor. Det skal være muligt at verificere varens karakter, funktion og funktionalitet.


9. REKLAMATIONSRET

1. Som forbruger har du 2 års reklamationsret. Alt efter den konkrete situation og berettigelse af reklamation, kan varen blive varen repareret eller ombyttet, penge kan gives retur eller gives et afslag i prisen.

2. Skulle varen, mod forventning, gå i stykker under reklamationsperioden kan varen repareres ved skomager, efter aftale med Bonvita. Skade på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

3. Bonvita kan ikke gøres ansvarlig for indirekte følgeskader, som varer solgt af Bonvita måtte have skabt, medmindre det følger dansk lovgivning. Der henvises i øvrigt til Købeloven for fremgangsmåde, vedrørende reklamationer.


10. HVORDAN REKLAMERER JEG?

1. Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles til Bonvita, inden for rimelig tid, efter varens modtagelse. For at sikre en effektiv reklamationsproces opfordrer vi til, at man afgiver en forklaring på produktets fejl eller mangler. Kunder kan reklamere ved at kontakte shop@bundgaard.dk med billeder og kvittering for køb, eller ordrenummer.


11. KLAGEMULIGHEDER | OVERSIGT OG LINKS

1. Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til vores kundeservice på 71 99 17 09 eller shop@bundgaard.dk

2. Lykkedes det ikke at finde en løsning sammen, kan du indgive en klage til:

Konkurrence og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

3. Du kan klage til Center for Klageløsning via. Klageportalen for Nævnenes hus. Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her.


12. ER DU STADIG I TVIVL?


Ved spørgsmål eller kommenterer til ovenstående, bedes du henvende dig på mail: shop@bundgaard.dk, eller på telefon +45 71 99 17 09.

4-om-bundgaard

18-find-storrelse

19-skopleje

20-handelsbetingelser

21-cookie-og-privatlivspolitik

27-code-of-conduct

28-FAQ

Ny kontoregistrering

Har du allerede en konto?
Log ind i stedet for Eller Nulstil kodeord